Bacak Eritme Hareketleri (Resimli)

Bir çok insan zayıflamak,kas yapmak ve vücudu sıklaştırmak için bin bir çeşit spor aletlerini kullanarak spor salonlarında ter döküyorlar. 

Bayanlarda estetiğin vazgeçilmez öğesidir düzgün bacaklar.
Bayanlar zayıflamak için spor yaparken bacak iç ve dış inceltici hareketler yararlarına olacaktır.
Bu konu spor salonuna veya herhangi bir spor aletine gerek kalmadan güzel ve ince bacaklara sahip olmanız için resimli bacak eritme egzersizlerini içermektedir.

Bu program sayesinde sadece bir kaç hafta içinde bacaklarınızı eritip, sıkılaştırıp güzel bacaklara sahip olabilirsiniz
güzel bacakların sırrı
Güzel Bacakların Sırrı

Dikkat ! Eğer pozitif sonuç almak istiyorsanız muhakkak egzersizi yaparken dikkat edilmesi gerekenler kısmını okuyup hareketleri doğru bir şekilde verilen program dahilinde yapınız.


Bacak Eritme Hareketleri - Bacak Egzersizleri Resimli - Bacak İnceltme Hareketleri



Egzersizin Faydası:  Bacakları ve kalçayı güçlendirir. Önemli miktarda kalori harcamaya yardımcı olur.

bacak hareketleriUygulama: Ayakta dik durun. Bacaklarınızı yana doğru açın. Kalçanızı mümkün olduğunca geriye doğru atarak dizlerinizi bükün. 

Egzersizi yaparken dikkat edilmesi gerekenler: 
- uzağınızdaki bir sandalyeye oturmaya çalıştığınızı hayal edin,
- kalçanızı diz hizasına kadar getirmeye çalışın,
- dizlerinizi öne doğru çıkarmayın,
- harekete başlarken soluk alın, bitirirken verin. 



----------------------------------------------------------------------------

Egzersizin Faydası:  Bacakların ön kısmını güçlendirir.

bacak hareketleriUygulama: Ayakta dik durun. Bir bacağınızı öne alın. Arkadaki bacağınızı dizinizi bükerek kalça hizasına kadar öne doğru kaldırın. Her seri sonunda bacak değiştirin. 

Egzersizi yaparken dikkat edilmesi gerekenler:  
- öndeki bacağınızı hafifçe bükülü tutun,
- dizinizi kalça hizasından daha yukarı kaldırmaya çalışmayın.





----------------------------------------------------------------------------

Egzersizin Faydası: Bacakların ön kısmını güçlendirir.
bacak hareketleri

Uygulama: Ayakta dik durun. Bir bacağınızı, hafifçe tekme atar gibi öne doğru uzatın. Her seri sonunda bacak değiştirin. 

Egzersizi yaparken dikkat edilmesi gerekenler: 
- havadaki bacağınızı yere paralel ve kalça hizasında 
tutun,
- seriyi tamamlamadan ayağınızı yere koymayın,
- arkaya doğru eğilmeyin.




-----------------------------------------------------------------------------

Egzersizin Faydası:  Bacakların arka kısmını güçlendirir.

bacak hareketleriUygulama: Ayakta dik durun. Vücudunuzu hafifçe öne doğru eğin. Bir bacağınızı dizden bükerek arkaya, kalça hizasına dek kaldırın. Her seri sonunda bacak değiştirin. 

Egzersizi yaparken dikkat edilmesi gerekenler: 
- hareket sonrası ayağınızı yere koyarken parmak uçlarınıza basın,
- bacağınızı kalçanıza değecekmiş gibi çekin,
- omurlara binen yükü hafifletmek için ellerinizi bir duvara dayayarak destek alabilirsiniz.




--------------------------------------------------------------------------

Egzersizin Faydası:  Bacakların iç kısmını güçlendirir.



bacak hareketleriUygulama: Yanlamasına uzanın. Üstte kalan bacağınızı bükün, altta kalanı yukarı doğru kaldırın. Her seri sonunda bacak 
değiştirin. 

Egzersizi yaparken dikkat edilmesi gerekenler: 
- sırtınızı dik tutun,
- bacağınızı çok yukarı kaldırmaya çalışmayın, 

33 yorum:

  1. Merhaba. Web sitenizi çok beğendim. 1. haftamı doldurdum bugün 9. günüm. Kum saati vücut tipim var. Bu hareketler kalçayı küçültür mü eğer öyleyse çok orantısız bir görüntüm olur. Devam edin aksine küçülmez derseniz hareketler kolay olduğu için yorulmuyorum sizce arttırmalı mıyım en fazla ne kadar arttırabilirim. Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradaki hareketler bacak inceltme ve sıkılaştırma hareketleridir. Kalçayı küçültme açısından pek bir yararı olduğunu sanmıyorum. Tabi ki setleri ve ya tekrarları arttırarak programı kendi vücudunuz doğrultusunda ayarlayabilirsiniz, kaslarınızı aşırı zorlamayacak şekilde programınızın zorluğunu arttırabilirsiniz :)

      Sil
  2. Pekala program için tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba.benim arka baldırlarım cok fazla kaslı herhangi bir sporla ugrasmadım fakat neden öyle oldugunu bende hala çözebilmiş değilim:) ama hiç hos bır goruntu degıl futblcu bacagı gibi bir görüntüsü var bu hareketlerin incelmesınde yararı olur mu yoksa daha fazla mı kas oluşur eger bilgi verebilirseniz ona göre hareketlere başlayacagım.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasları ne yazık ki eritemezsiniz fakat inceltebilirsiniz. Bunun içinde belirli bir diyet programı uygulamanız ve bu tarz egzersizler yapmanız işe yarayacaktır.:)

      Sil
  4. merhaba. benim kalçalarım yanları fazla küçük hatta hiç yok diyebilirim. karşıdan bakıldığında ovalite yok kilo alıp versemde düzelmiyor ne önerirsinz? lütfen yardımcı olun :(

    YanıtlaSil
  5. Merhaba 1 ayda 5 kilo verdim ama bacaklarım hiç incelmedi sanki sizin egzersiz programiniza basliycam fakat bu seri tekrar olayını anlayamadım bir bacakla 3kere tekrar edip diger bacaga gecip bu döngüyü 10 kere mi tekrarlamam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bir egzersiz 3 seri ve her serinin sonunda bacak değiştin. Yani birinci seride sağ bacakla 10 yaptıktan sonra sol bacak 10 kere yapılacak. Tamamlanınca diğer seriye başlayın.

      Sil
  6. merhaba. ben 1.58 boyundayım tam 50 kiloyum görünürde zayıf görünüyorum ama bacak kısmım biraz geniş bu hareketler sayesınde sizce bacaklarım şekle girermi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, programda verilen bacak inceltme hareketlerini doğru uygulayıp, düzenli bir şekilde uygularsanız belirli bir süre sonra farkı görebilirsiniz.

      Sil
  7. Merhaba ben 1.65 boyundayım kilom 48 olmasına rağmen bacaklarımda çok fazla kalın istediğim incelikte değil bu egzersizler faydalı olur mu kas değil incelemesini istiyorum,yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet paylaşmış olduğum bacak eritme hareketlerini düzenli bir şekilde uygularsanız faydalı olur..

      Sil
  8. selam bacak boyu uzayınca bacak kasıda daha ince gözükmeye başlar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacak boyu uzamasından kasıt nedir anlayamadım, ama bacak boyu uzarsa bacaklarınız daha ince gözükür..

      Sil
  9. Merhaba, benim arka baldirlarim cok kasli ve futbolcuyum ama arkadaslarimin baldrilari benimkiler kadar degil ve bende arka baldirlarimi cok kasli olmasi sebebiyle inceltmek istiyorum yardimci olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu tarz inceltme egzersizleri bacaklarınızı inceltebilir, ama daha çok arka bacak, baldır eritme hareketleri işinize yarar. Bir kaç gün sonra bir araştırma yapıp baldır inceltme hareketlerini blogum da paylaşırım..

      Sil
    2. Merhaba ben 1.65 boyundayım 55 kiloyum fakat bacaklarım kalın görünüyor en kısa zamanda nasıl eritebilirim

      Sil
    3. Yukarıda görmüş olduğunuz bacak eritme hareketlerini düzenli ve doğru bir şekilde yaparsanız en kısa sürede farkı görürsünüz. Daha kısa zamanda istiyorsanız kendinize göre programda ki sıklığı arttırabilirsiniz.

      Sil
  10. merhaba, inceltme egzersizleri gercekten bacaklara özgu ve yararını da gozle gorulur bende daha once yapıyordum ama sımdı bıraktım tekrar baslayacam duzenlı olarak haftada kac defa yaparsam gozle gorulur ve sasırtıcı bır sonuc alırım cevap beklıyorm sımdıden tesekkurler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, daha öncede alışkın iseniz tekrarları arttırabilir ve iki günde bir düzenli olarak yaparsanız daha kısa bir sürede istediğiniz sonucu alabilirsiniz. Dikkat etmeniz gereken nokta tekrarları kendinizi aşırı zorlamayacak şekilde ayarlamalısınız.

      Sil
  11. Merhaba ben yeni başladım hareketlere 162 boyundayım 58 kiloyum ve kalça bölgemi eritmek istiyorum hareketleri düzenli olarak hergün yapacağım ne kadar sürede görürüm yararını ve bunun yanında diyetede başladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, burada ki hareketler genel olarak bacak inceltme hareketlerine dayalı, üst taraftaki menüden Egzersizlere girip kalça eritme egzersizlerini uygularsanız daha çok yararını görürsünüz.

      Bu hareketlerin dışında günde 1-2 saat tempolu yürüyüşler yaparak 1-2 ay içinde olumlu sonuçlar alabilirsiniz.

      Sil
  12. merhaba. programda seri ve tekrar ne demek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Seri set anlamına geliyor. Örnek verecek olursak, Bacak inceltme hareketleri minimum 3 seriden oluşuyor ve her seride minimum 10 defa hareket uygulanıyor. Her seri arasında 30 saniye dinlenip diğer seriye ve ya diğer bacağa geçiliyor.

      Sil
  13. ben yaptım ama benim bacağım incelmek yerine kalınlaştı

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. merhabalar ben 20 yasındaym erkegım boyum 1.73 ama bacak boyum kısa ve ayak bıleklerım baldır ve basenlerım cok kalın hıc body calısmadım bu programlarla ıncelme olurmu ? sımdıden tesekkur ederm tolga bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu programda ki egzersizler sadece bacak bölgesini kapsamaktadır. Basen eritmek istiyorsanız farklı bir program uygulamanız gerekmektedir.

      Sil
  16. Bu hareketleri her gun mu yapmaliyiz yada haftada bikac sefer mi? Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacak eritme hareketleri body-vücut geliştirme kategorisine girmediğinden isterseniz bu programı her gün uygulayabilirsiniz ya da 1 gün egzersiz 1 gün dinlenme olarak da yapabilirsiniz.

      Sil
  17. Hareketleri tam olarak anlayamadim o yuzden dogru uygulayamiyorum sanirim resimli anlatma sansiniz yok mu acaba?

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ben elif benim sorunum bacaklarima onden bakilinca zayif gorunuyor ama arkadan kalcam ve arka baldirim cok fazla buyuk gorunuyor bunun icin ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  19. Merhaba bu hareletleri yapmaya bir anda mı başlamak gerekiyor yoksa önceden bir hazırlık yapmak lazım mı?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.