En Yeniler
Yükleniyor...

Evde Karın Kası Yapmanın Yolları (Seviye 1 Video)

Bir önceki karın kası hareketleri konularımızda sizlerle resimli egzersizler paylaşmıştım. Bu konumuzda ise 8 dakikada evde uygulayabileceğiniz karın kası egzersizlerini alt tarafta bulunan videodan izleyebilirsiniz.

karın kası

Videoyu izlemeden önce karın kası yapmak isteyenler için ufak bir hatırlatma yapalım;

Günümüzde bir çok insan sert ve belirgin karın kaslarına sahip olmanın hayalleriyle yaşıyor. Fakat bir çoğu karın kasının sadece spor salonunda yapılacağını düşündüğünden ne yazık ki pes ediyor. Tamamen yanlış bir düşünce evde de karın kası hareketlerini uygulayarak karın kaslarına sahip olabilirsiniz. Eğer doğru antreman ve program ile karın kaslarınızı çalıştırırsanız vücudunuzda spora yatkın ise 1-3 ay sonra karın kaslarınızın şekillendiğini ve sertleştiğini görebilirsiniz.



Sık ve düzenli çalıştığım halde istediğim karın kaslarına sahip değilim, ne yapmalıyım ?

  • Doğru beslenme ve antreman programı kullanmalısınız.

Evde Karın Kası Yapmanın Yolları - Karın Kası Egzersizleri - Karın Kası Hareketleri Video

12 yorum: Leave Your Comments

  1. Bu videodakileri haftanın her günü uygulamalınıyım yada kaç günde bir yapmalıyım ve ekstra olarak başka hareketlerde gerekir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftanın her günü vücudunuzu fazla yorabilir eğer ağrı çekmezseniz her gün de yapabilirsiniz. Spordan sonra ağrılarınız oluyorsa bir gün arayla yapmanız daha mantıklı olacaktır.

      Yeni başladıysanız ekstra harekete gerek yok, videoda gösterilen her hareketi 3 er setten 8 ve ya 10 defa yaparsanız bu size yeterli olacaktır.

      Sil
  2. 2 seviyeye nasıl geçicez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karın kası hareketleri 2. videoyu Egzersizler bölümünden bulabilirsiniz.

      Ya da Karın kası yapma egzersizleri 2. seviye'ye bu linkten ulaşabilirsiniz : Karın kası yapma hareketleri seviye 2

      Sil
  3. Bir sey sormak istiyorum ben kiz oldugum halde yapabilirmiyim bu egzersizleri ve ne kadar surede etkisini gosterir bunun disinda squat benzeri hareketleride calisiyorum ama bir sormak istedim etkisini ne zaman gosterecek ve bunun disinda bir sey yapmama gerek vrmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de yapabilirsiniz. Karın kası oldukça zor gelişen bir kas olması sebebiyle düzenli bir program ile ilk ay kasları sertleştirebilirsin.

      Eğer şekillenmelerini istiyorsan minimum 3-4 ay çalışman gerekir ama vucudun da yağ varsa bu hareketlerin yanında koşu da yapman gerekir. Bir gün antreman 1 gün dinlenme şeklinde hareketleri uygulamanı tavsiye ederim.

      Sil
  4. Hocam, göbek eritme için etkisi nasıl ? yani 30-40 gün içinde düzenli olarak yapılacak olan egzersizle göbek kısmındaki yağlardan kurtulabilirmiyiz ? Vücudum genel yapısıyla iyi sadece göbek kısmında 3-4 kiloluk fazlalık var ve çok şekilsiz duruyor (fiziksel özellik . 177 cm ,75 kg )

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Seviye 1 den Seviye 2 ye Nezaman Geçebiliriz Peki ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 hafta 1. seviyeyi yap daha sonra 2. seviyeyi dene eğer zorlanırsan 1. seviyeye bir kaç hafta devam et. Seviye 2'ye geçmen tamamen senin vücut direncine bağlı.

      Sil
  7. Beyler ben 55 kiloyum 14 yaşındayım kicboks'la uğraşıyorum Karnımı sıktığımda kas çıkıyor ama sıkmadığımda çıkmıyor sıkmadan kaslarımı belirginleştrimek istiyorum başlasam uygunmu

    YanıtlaSil
  8. 13 yaşındayım ilk defa başlıyorum ne önerirsin?

    YanıtlaSil