Biota Vakfı Burs Başvurusu

B’iota Vakfı her seviyedeki (İlköğretim, Meslek Okulları, Kolejlere Hazırlık, Lise, Üniversiteye Hazırlık, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Bilimsel Araştırma) öğrencilere burs ve eğitim yardımları ile destek oluyor.

Bursiyerlerde Aranacak Şartlar

  • Kabiliyet,
  • Liyakat,
  • Muhtaçlık
  • Ahlaklılık,
  • Çalışkanlık


Burs ve Eğitim Yardım Miktarları
A- Burslar;

  • İlköğretim,
  • Lise, Meslek Liseleri,
  • Lisans, (Yurt içi)
  • Lisans, (Yurt dışı)
  • Yüksek Lisans, (Yurt içi)
  • Yüksek Lisans, (Yurt dışı)
  • Doktora,
  • İhtisas.


B- Eğitim Yardımları;

  • Özel okul kazanan fakir öğrencilerin yıllık okul masrafları,
  • Öğrencilerin kurs, (Kolejlere hazırlık, üniversiteye hazırlık, lisan, bilgisayar, meslek kursları vb.) öğrenim harcı, kitap-kırtasiye, servis, yiyecek, giyecek vb. masrafları.

biota vakfı burs başvurusu
İstenecek Belgeler

A- Bursiyelerden;
İlk defa burs verilecek öğrencilerden;

  • Öğrenim Belgesi, (Mezun öğrencilerden diploma ve kayıt olduğu/kazandığı okul belgesi, ara sınıflar için bir önceki sınıf notlarını gösterir belge)
  • Nüfus Cüzdan Sureti
  • Müracaat Formu, (Vakıf’tan verilir.)
  • Sabıkasızlık Kaydı, (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora ve İhtisas öğrencilerinden)
  • 2 Adet vesikalık fotoğraf,

Bursu devam eden öğrencilerden;

  • Sınıf geçme not belgesi,
  • B- Eğitim yardımı yapılacak öğrencilerden;
  • Müracaat dilekçesi,
  • Öğrenim kayıt belgesi istenir.


Burs Başvuru
Burs müracaatları her yıl Eylül ayı içerisinde Burs ve Eğitim Yardımları Çalışma Grubuna yapılır. Çalışma grubu seçme işlemini ekim ayı içerisinde tamamlayarak bursiyerleri belirler. Eğitim yardımları için yapılan müracaat çalışma grubu tarafından değerlendirilerek karara bağlanır.

Biota Vakfı Burs Başvuru Formu İçin Tıkla

1 yorum:

  1. Ilkokul birinci sınıfa yeni baslayan ikiz oğullarım var burs almak istiyorum

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.