Tüm Eğitim Derneği Burs Başvurusu

Türkiye YEŞİLAY Cemiyeti Kayseri Şubesinin Yönetim Kurulu Üyelerinin de bulunduğu, öncelikli hedefinin ilk ve orta dereceli kurumların eğitim ve idari işleyişlerine yönelik “Eğitime, Öğrencilere ve Eğitim Kurumlarına Destek” amaçlı projeler üretmek niyetiyle genç eğitimci ve girişimcilerden oluşturulan Tüm Eğitim Derneği Ocak 2012 yılı itibariyle kurulmuş olup, faaliyetlerine başlamıştır.

Kurulduğu günden bu güne dek eğitim ve sağlık başta olmak üzere bir çok alanda hizmet veren Tüm Eğitim Derneği , eğitim faaliyetleri bünyesinde yeni projesi olan “Bursluluk Projesi” ile eğitimde başarıyı arttırma amacıyla faaliyetlerini devam ettirmektedir.

Tüm Eğitim Derneği Burs Başvuruları
tüm eğitim derneği logo


Tüm Eğitim Derneği her yıl yönetim kurulunun uygun gördüğü öğrencilere alınan kararlar
doğrultusunda başarı ve mağduriyet bursları vermektedir.

Burs ücretleri 2014-2015 eğitim-öğretim dönemi için 200 TL ile 750 TL arasında değişmektedir.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.