KEV Burs Başvurusu

Köksal Eğitim Vakfı lisans eğitimi düzeyinde maddi desteğe ihtiyacı olan, herhangi bir yerde çalışmayan ve başka resmi veya özel bir yerden burs almayan öğrencilere 2015-2016 öğrenim yılında burs verecektir.

Köksal Eğitim Vakfı Burs Verilecek Öğrencilerin Nitelikleri


  • T.C. vatandaşı olmak,
  • Demokratik ve laik cumhuriyete ve Atatürk ilke ve devrimlerine bağlı olmak,
  • Lisans eğitimi için maddi desteğe ihtiyacı olmak,
  • Kazanç getiren herhangi bir işte çalışmamak,
  • Yarışmalarda ödül kazanmak bursa engel teşkil etmez.
  • Başka bir resmi veya özel kurumdan burs almamak,
  • Uzaktan öğretim öğrencisi olmamak,
  • Müracat tarihinde 25 yaşını geçmemiş olmak,
  • Yüz kızartıcı suçlardan mahkum olmamak.

Burs Verilebilecek Öğrencilerin Devam Ettikleri Eğitim Kuruluşları


Orta Doğu Teknik Üniversitesi
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi
Hacettepe Üniversitesi
Ankara Üniversitesi
Başkent Üniversitesi
Gazi Üniversitesi

Burs Verilebilecek Öğrencilerin Devam Ettikleri Bölümler

Endüstri Mühendisliği
Bilgisayar Mühendisliği
Petrol Mühendisliği
İşletme
İktisat
Müzik Sanatları
Güzel Sanatlar
Sahne Sanatları

Burs başvurulurı her sene Eylül ve Ekim aylarında veya duyurularda belirlenen tarihlerde kabul edilir. Köksal Eğitim Vakfı’nın resmi web sitesi; www.kev.org.tr adresinden “KEV Burs Başvuru Formu” çıktısı alınıp doldurularak aşağıdaki ek belgelerle birlikte Köksal Eğitim Vakfı sekreter yasına 31 Ekim tarihi veya ilanda belirtilen tarihe kadar posta yolu ile veya elden teslim edilir.

Bir önceki öğrenim yılını Vakıf bursu ile bitiren öğrencilere, Vakıf burs programına devam etmek istedikleri taktirde,
bir önceki sınıftan ders bırakmamış ve üst sınıfa geçmiş olmaları kayıt ve şartıyla, devam hakkı tanınır.

Sonuçlar ilgili eğitim kurumlarına yazılı olarak bildirilir ve Köksal Eğitim Vakfı’nın internet sitesinde duyrulur.

KEV BURS BAŞVURU FORMU >>


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.