Rönesans Eğitim Vakfı Burs Başvurusu

Rönesans Eğitim Vakfı, 2009 yılındaki kuruluşundan bu yana yaklaşık 4.500'den fazla öğrenciye karşılıksız burs vermiştir.

Burs Yönergesi

REV Eğitim bursları, başarılı ve maddi desteğe ihtiyacı olan öğrencilere verilmektedir. Sağlanan burslar için bir geri ödeme ya da hizmet yükümlülüğü bulunmamaktadır. Burslar, her akademik yıl için Ekim’de başlamak ve Haziran’da sona ermek üzere dokuz aylığına, öğrencilerin banka hesaplarına yatırılır.

Vakfımızdan burs alan öğrencilerin başarı ve disiplin durumları her dönem başında öğretim kurumundan bilgi alınması yoluyla takip edilmektedir.


Burs başvurusu yapmak isteyen adaylar, 9 Ekim 2015 tarihine kadar başvurularını yapabilirler.

Burs başvuru belgeleri posta yoluyla ya da elden kabul edilmektedir.

Vakfımızdan burs alan öğrencilerin başvuru için istenen belgeleri, her eğitim dönemi başında yeniden ibraz etmeleri gerekmektedir.

Burs Başvuru Koşulları

Başvuru sahiplerinin bir yüksek öğrenim kurumunu kazanmış ya da öğrenimlerine devam ediyor olmaları gerekmektedir.

Vakıf, burs verirken, öğrencilerin maddi desteğe olan ihtiyaçlarının yanı sıra, onların disiplin ve başarı durumlarını da göz önünde bulundurmaktadır.

Vakıf yönetimi tarafından istenen belgelerin tam ve doğru olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Öğrenimine başarıyla devam eden öğrencilerin bursları, kayıtlı oldukları öğrenim programındaki normal öğrenim süresi boyunca devam etmektedir.

Burs başvurusu yapmak isteyen adaylar, 9 Ekim 2015 tarihine kadar başvurularını yapabilirler.

Burs alan öğrencilerin öğrenim ve başarı durumlarını gösteren belgelerin aslını, yılda iki kez olmak üzere, Eylül ve Şubat aylarında Rönesans Eğitim Vakfı'na ibraz etmeleri gerekmektedir.
Rönesans Eğitim Vakfı bursları karşılıksızdır ve herhangi bir geri ödeme ya da hizmet yükümlülüğü getirmemektedir.

REV Burs Başvurusu İçin Tıkla >>

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.