TEGEV Bursu Başvuruları

İlk olarak, 2013 eğitim-öğretim yılında, başarılı fakat maddi imkanı olmayan Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi öğrencimize verilmeye başlanan TEGEV Öğrenim Bursu için 2014-2015 eğitim-öğretim yılı başvuruları başlamıştır.

Kısıtlı sayıda verilecek 2014-2015 Bursları için, YANLIZ TEGEV BURS YÖNETMELİĞİ ESASLARINA UYAN BAŞVURULAR DEĞERLENDİRMEYE ALINACAKTIR. 

SADECE TEKNİK MESLEKİ ORTA ÖĞRETİM SEVİYESİ ve YÜKSEK ÖĞRETİM SEVİYESİ İÇİN, TEKNİK FAKÜLTE VE BÖLÜMLER (Teknolojik Bölümler/Mühendislikler)'de okuyan veya okuyacak öğrencilerin Ön Başvurusu için “TEGEV Burs Başvuru Formu”nun doldurulup orijinalinin 30 Eylül mesai bitimine kadar TEGEV Vakfına POSTA yolu ile ulaştırılması gerekmektedir. Ancak postada yaşanabilecek gecikmeleri önlemek amacı ile, postaya vermeden önce bir kopyasının 0216-455 49 36 nolu faksa ya da tegev@tegev.org.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir. Geç gelen başvurular dikkate alınmayacaktır.

Başvurular, başarı ve muhtaçlık kriterlerine göre değerlendirilerek kendilerine yazılı olarak geri dönülecektir.

TEGEV Burs Başvuru Formuna buradan ulaşabilirsiniz >>

Detaylı bilgi için tıkla >>

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.