Lokman Hekim Sağlık Vakfı Bursu

2014 – 2015 ÖĞRETİM YILI BURS DUYURUSU

Lokman Hekim Sağlık Vakfı, 2014 – 2015 öğretim yılında bir tıp fakültesine yeni kayıt yaptırmış veya okumakta olan doktor adaylarına destek olmaya devam ediyor. (www.lokmanhekimsv.org)
1986 yılından beri gelir ve eğitim seviyesi düşük, ihtiyaç sahibi ailelere ücretsiz sağlık hizmeti veren
Vakfımız, eğitim desteğine ihtiyaç duyan öğrenciler içinde önceliği tıp öğrencilerine veriyor.

Bu desteği verirken tek beklentimiz, mezun olduktan sonra aynı hassasiyeti göstermeleri ve
gelecekte meslektaş olacakları bir kardeşlerine eğitim bursu vermeleridir.

2014-2015 eğitim öğretim dönemi için 30 öğrenciye burs verilecek ve başvurular 5.Eylül 2014 –
01.Ekim 2014 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Başvuru için gerekli belgeler posta yoluyla vakfa ulaştırılacaktır. İlk değerlendirmeden sonra mülakatlar yine vakıf binasında yapılacaktır.
Burs başvuru süresi içinde gerekli belgeleri teslim etmeyen veya belge eksiği olan öğrencilerin burs
başvuruları, 2014-2015 eğitim öğretim döneminde değerlendirmeye alınmayacaktır.
tıpçılara burs

BURS BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ BELGELER:

  • 2 Fotoğraf
  • Nüfus Cüzdanı Sureti ve İkametgâh Belgesi
  • Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği
  • Öğrencinin kendisini ve ailesini anlattığı kısa tanıtım yazısı
  • Öğrenci Belgesi
  • Transkript (Üniversite Ara Sınıf Öğrencileri için)
  • ÖSYM Sonuç Belgesi Sureti (Üniversiteye İlk Kayıt Yaptıranlar İçin)
  • Aile Gelir Belgesi (Maaş Bordrosu, Maaş Yazısı, Çiftçilik Belgesi vs.)
  • Sabıka Kaydı (Üniversite Öğrencileri İçin)

ADRES:
LOKMAN HEKİM SAĞLIK VAKFI
Beylikbağı Mah. Vatan Cad. 304.Sok. No:2
Gebze / KOCAELİ
TEL: 0 262 744 44 83

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.