Anadolu Eğitim Kültür ve Bilim Vakfı Bursu

Anadolu Eğitim Kültür ve Bilim Vakfı Bursu Başvurusu


Anadolu Eğitim Kültür ve Bilim Vakfı’nın amacı, Türk milli kültür, milli ve manevi değerlerimizin korunması yaşatılması ve çağın imkânlarından ve çağdaş araçlardan yararlanarak milli kültürümüzün araştırılması, zenginleştirilmesi yurt içinde ve dışında tanıtılmasıdır.

Vatanımıza ve Türk milletine bağlı, dürüst kişilikli temiz ahlaklı gençlerin yetiştirilmesi bunlara eğitim ve öğrenim dönemlerinde maddi ve manevi yardım ve katkılar sağlamaktır.

Gerek Türkiye içinde gerekse Türkiye dışında tüm Türk dünyasının kültür varlıklarının araştırılıp tanıtılması, yukarıda sayılan bütün bu alanlarda gerekli faaliyetlerde bulunmak açısından müesseseler kurmak, kurulmuş olanlarına iştirak etmek ve bunları desteklemek vakfın başlıca amacıdır.

Vakıf , 2015-2015 öğretim yılımda 1-15 Eylül tarihleri arasında ülke genelinden  burs başvurusu almaktadır. Başvurular doldurulacak formun anadolu@anadoluvakfi.org adresine gönderilmesiyle gerçekleştirilecektir.

Anadolu Eğitim Kültür ve Bilim Vakfı Burs Başvuru Formunu İndirmek için Tıkla!

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.