Türk Eğitim Sağlık ve Çevre Vakfı Bursu

Türkiye Eğitim Sağlık ve Çevre Vakfı, 2014-2015 eğitim-öğretim yılında yurt içi yüksek öğrenim gören ihtiyaç sahibi öğrencilere karşılıksız burs vermeye devam ediyor. Burs verilmede ölçüt; İhtiyaç sahibi olmak ve başarılı olmaktır. Ayrıca eğitim kurumları açılmasının teşvik edilmesi ve Eğitim ile ilgili bir kompleks kurulması, burs verilen öğrenci sayısının daha da artırılması ve burs verilen orta dereceli okul öğrencileri ve yurt içi yüksek öğrenim öğrencilerine ilave olarak, yurt dışı yüksek öğre
nim ve yurt içi ve yurt dışı mastır ve doktora öğrencilerine de burs verilebilmesi diğer amaçlar arasındadır.

Türk Eğitim Sağlık ve Çevre Vakfı öğrencilere burs imkanı sunmaktadır. 2014-2015 Eğitim Öğretim yılı burs başvuruları 01 – 30 Eylül 2014 tarihleri arasında yapılacaktır. Belgeleri eksik olan adayların kaydı kabul edilmeyecektir. Burs talep eden öğrenciler burs başvuru tarihleri arasında aşağıdaki başvuru belgelerini Tatlıkuyu Mh. Ankara Cd. 1301/4 No:19 K:4 GEBZE / KOCAELİ adresine iletmelidir.
tesçev bursu
Gerekli belgeler;

- Kimlik fotokopisi,

- Öğrenci Belgesi (2014-2015 yılı kayıt yenileme yapıldıktan sonra),

- Transkript (ara sınıflar için).

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.