Süreyya Ağaoğlu Eğitim ve Öğretim Vakfı Bursu

Süreyya Ağaoğlu Eğitim ve Öğretim Vakfı Yönetim Kurulu tarafından her yıl tespit ve ilan edilen kontenjan kadar ve tespit edilen süreler içinde orta ve yükseköğretim öğrencilerine verilir.
Başvurular 1-30 Eylül arasında yapılacaktır.

Bursiyerimiz olma koşulları :
Burslarımızdan maddi olanakları yetersiz, gördükleri öğrenim düzeyinde başarılı olan orta ve yükseköğretim öğrencileri yararlanabilirler. Burslarımız karşılıksızdır.
Bütün bursların devamlılığı, belgelendirilmek koşuluyla her yıl bir üst sınıfa geçilmesine ve öğrenimin aralıksız sürdürülmesine bağlıdır.

Başvuru Şekli :
burs duyurusu Bursiyer adayları başvurularını web sayfamızdaki “Burs İstek Formu” nu doldurup bilgisayar çıktısını alıp, bu formun ekinde belirtilen belgelerle birlikte vakfımız adresine göndererek yaparlar. Başvurular her yıl 1-30 Eylül tarihlerinde yapılır

Değerlendirme :
Burs başvuruları burs istek formundaki bilgiler esas alınarak puanlama sistemi ile Vakıf Yönetim Kurulunca değerlendirilerek karara bağlanır.
Yapılan araştırmalar sonunda “Burs İstek Formu”ndaki  bilgilerin yanlış veya eksik olduğu saptanırsa başvuru kabul edilmez. Burs tahsis edilse bile ödenen tutar geri istenir.

Burslarla İlgili Tüm Konularda   E-Mail: saeovakfi@gmail.com

Üniversite Öğrencileri Burs Başvuru Formu

Lise Öğrencileri Burs Başvuru Formu

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.